dus CONDITIES InToscane

 

Totale huurprijs

Voor het berekenen van de totale huurprijs in euro’s dient u de commissie op te tellen bij het bedrag per week uit de prijslijst. De commissie is afhankelijk van de hoogte van de huurprijs:

huurprijs tot € 450,- : commissie € 60,-

huurprijs van € 450,- tot € 900,- : commissie € 70,-

huurprijs van € 900,- tot € 1500,- : commissie € 80,-

huurprijs van € 1500,- tot € 2000,- : commissie € 100,-

huurprijs van € 2000,- tot € 2500,- : commissie € 120,-

huurprijs van € 2500,- tot € 3000,- : commissie € 200,-

huurprijs van € 3000,- tot € 4500,- : commissie € 300,-

Het dan verkregen bedrag moet u vermeerderen met € 25,- boekingskosten.

 

Uitzonderingen op deze commissie-prijzen vormen:

Sabijnse heuvels: Casale, Batavia

Val d’Orcia en omgeving: Castello di Proceno en Il Giulione

Umbrië: Santoiolo

Richting de Kust: Villa Rota, Villa Nonni

 

Betalingen graag op naam van J.M.T.Morel-Steggink

Bankrekeningnummer: ING 1808712

 

Condities

Prijzen

De prijzen zijn (uitgezonderd Villa Montazzi) inclusief gebruik van gas, licht, water. Niet inbegrepen zijn verwarming en soms de schoonmaakkosten. Zie hiervoor gedetailleerde informatie per locatie.

Lakens en handdoeken

Lakens en handdoeken zijn, behalve bij Casalsole, Montefiorile Pastore en Vivo, inbegrepen in de prijs. Zij worden bij langer verblijf 1 x per week (op zaterdag) verschoond. Voor gebruik bij zwembad dient u uw eigen badlakens mee te nemen (behalve te La Scuola).

 

Reservering

Een reservering is pas definitief als:

a) wij het inschrijvingsformulier ingevuld van u ontvangen hebben;

b) u de boekingskosten à € 25,- plus de commissie hebt betaald.

De commissie bedraagt € 60,-, € 70,-, € 80,-, € 100,-, € 120,-, € 150,-, € 200,- of € 300,- per week. Uitzonderingen hierboven.

U ontvangt van ons, na inschrijving en betaling:

1) een bevestigingsbrief waarop ook vermeld staat hoe en wanneer u de eigenaren moet betalen;

2) een routebeschrijving met adres en telefoonnummer;

3) informatie over de streek.

 

Betaling

De boekingskosten plus commissie ontvangen wij graag door overmaking op een van bovenstaande bankrekeningnummers. Het resterende bedrag in euro’s kunt u meestal ter plaatse betalen in contanten of soms met creditcard. Op sommige plaatsen moet u de huursom of een deel van de huursom bij boeking aan de eigenaren overmaken. Hierover ontvangt u bericht na inschrijving.

 

Annulering

Een annulering is pas definitief als u van ons een schriftelijke bevestiging heeft ontvangen. Bij annulering wordt de commissie niet gerestitueerd en zijn de volgende percentages van de resterende huurprijs verschuldigd:

a) tot 8 weken voor de dag van aankomst: 25 %;

b) tussen 8 en 4 weken voor de dag van aankomst: 50 %;

c) binnen 4 weken voor de dag van aankomst: 100 %.

Bij annulering van:  Villa Rota, Casale, Santoiolo, Villa Nonni is in de aanbetaling een commissie verwerkt, die niet gerestitueerd zal worden.

Wij raden u dringend aan een annuleringsverzekering af te sluiten (via uw reisverzekering).

 Annuleren ten tijde van Corona

Wat betekent het voor mij als mijn reservering niet door kan gaan vanwege het COVID-19 virus?

De reis kan praktisch gezien niet worden gemaakt en dit ligt buiten de invloedssfeer van InToscane. Dit betekent dat u als klant de reis niet kosteloos kunt annuleren en dus geen recht heeft op terugbetaling. Maar u bent uw geld niet kwijt. U houdt het bedrag dat u aan ons heeft betaald als tegoed (‘voucher’) voor een nieuw verblijf in dezelfde accommodatie die u heeft geboekt.

In de meeste gevallen heeft u alleen nog de boekingskosten/commissie aan InToscane betaald en die houden wij als tegoed voor een volgende boeking.

Normaliter zou een percentage van de huurprijs alsnog moeten worden voldaan, maar die annuleringsvoorwaarden zijn in deze situatie niet geldig.  

Heeft u al een aanbetaling gedaan dan ontvangt u van ons een voucher voor een nieuwe reservering voor hetzelfde huis.

Gezien de uitzonderlijke situatie stappen wij af van onze reguliere voorwaarden. De reserverings- en annuleringsvoorwaarden die vermeld worden op onze website zijn in deze situatie niet geldig.

U hoeft niet meteen te beslissen voor welke periode u kiest; u kunt hier rustig de tijd voor nemen (uiterlijk tot 31 oktober 2020).
De nieuwe aankomstdatum kan zowel in 2020 als in 2021 liggen. Zodra u een nieuwe datum heeft, laat het ons weten dan zullen we de periode voor u omboeken.
Wanneer de huursom voor de nieuwe periode hoger uitvalt, brengen we u de meerkosten wel in rekening.
We realiseren ons dat wij onder normale omstandigheden, bij een annulering, u (in de meeste gevallen) een gedeelte van de reeds betaalde huursom terug zouden moeten storten. Echter is de huidige situatie omtrent het COVID-19 virus zo uitzonderlijk dat wij ons op het standpunt stellen dat het gerechtvaardigd is om hiervan af te wijken en u dus een voucher te geven . Wij worden hierin gesteund door het feit dat in meerdere landen dit beleid al door vele reisorganisaties wordt gehanteerd. Feitelijk staat dit beleid gelijk aan de mogelijkheid om kosteloos om te boeken zoals nu door diverse Nederlandse luchtvaartmaatschappijen en reisorganisaties wordt gedaan. Wij rekenen op uw begrip.

Aankomst en vertrek

Er wordt per week verhuurd; de wisseldag is zaterdag. Op de afgesproken dag van aankomst kunt u aan het eind van de middag (meestal vanaf 16.00 uur) in het appartement terecht (de eigenaren moeten gelegenheid hebben het appartement schoon te maken). Gelieve niet na 19.00 te arriveren! Op de dag van vertrek moet u het appartement uiterlijk ‘s morgens om 9.30 uur verlaten. In sommige gevallen kan van de zaterdag afgeweken worden

 

Aantal personen

Zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming is het niet toegestaan gebruik te maken van een appartement of van het zwembad op het terrein met meer personen dan het op de bevestigingsbrief vermelde aantal.

 

Huisdieren

Huisdieren zijn lang niet overal welkom. In overleg kunnen zij op enkele plaatsen meegenomen worden.

Pin It on Pinterest